Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28 | ||||||||||
Identyfikator | #14707948 | |||||||||
Podgląd | Oferta przeglądana 6 razy | |||||||||
Więcej informacji |
Kategoria
Przetargi
Forma
zapytanie o cenę
Źródło informacji
internet
|
|||||||||
Organizator |
SĄD REJONOWY W MALBORKU
82-200 MALBORK 17 MARCA 3 Telefon: 55 647 07 00 Fax: 55 647 07 04 Email: srmalbork@malbork.sr.gov.pl WWW: http://www.malbork.sr.gov.pl/ |
|||||||||
Województwo/Powiat |
pomorskie / Malbork
Dodatkowe lokalizacje
pomorskie / Malbork |
|||||||||
Opis |
Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28
|
|||||||||
Termin składania ofert | 22-10-2024 | |||||||||
Miejsce i termin składania ofert |
SĄD REJONOWY W MALBORKU 17 MARCA 3 82-200 MALBORK pomorskie |
|||||||||
Oryginalna treść ogłoszenia | Pokaż pełną treść ogłoszenia | |||||||||
Branże |
Budownictwo wykończeniowe, remonty
|
|||||||||
Specyfikacja | ||||||||||
Link SWZ | https://malbork.sr.gov.pl/index.php?p=new&idg=m2,205&id=1093 | |||||||||
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Zamawiający wyznacza termin realizacji zamówienia na 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
|
|||||||||
Składanie ofert wariantowych | nie podano | |||||||||
Składanie ofert częściowych | nie podano | |||||||||
Uwagi |
Uwaga! Ogłoszenie nie zawiera godziny składania ofert. Godzina składania została ustawiona automatycznie na 15.00. W celu potwierdzenia podanego terminu prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorem przetargu.
SĄD REJONOWY W MALBORKU ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork 1 S t r o n a Malbork, dnia 08.10.2024 roku Post. 32.3/2024-Adm. ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28 I. WPROWADZENIE I.1. Nazwa i adres zamawiającego: Sąd Rejonowy w Malborku, 82-200 Malbork ul. 17 Marca 3, NIP: 579-17-45-821 adres strony internetowej: http://www.malbork.sr.gov.pl I.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. I.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Ofertę należy złożyć na całość zadania. I.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji jedynie części zamówienia. I.5. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. I.6. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonane będą w polskich złotych. I.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania rozstrzygnięcia postępowania, do jego unieważnienia i niedokonania wyboru oferty bez podawania przyczyny na każdym etapie postępowania. I.8. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Sąd Rejonowy w Malborku (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy). I.9. Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy. I.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza lub wezwania Wykonawców do złożenia ofert korzystniejszych dla Zamawiającego oraz do unieważnienia postępowania w przypadku braku porozumienia co do wszystkich elementów istotnych negocjacji. I.11. Termin zawarcia umowy z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą, zostanie przez Zamawiającego podany odrębnie. II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28 zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót (załącznik do postępowania). II.2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załączona dokumentacja tj. projekt techniczny, przedmiar. SĄD REJONOWY W MALBORKU ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork 2 S t r o n a II.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, maksymalnie 60 miesięcy. INFORMACJE OGÓLNE: II.4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, wskazówkami i wytycznymi Zamawiającego. II.5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał kompetencje i uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami prawa, w szczególności prawa budowlanego i specyfiką zamówienia. II.6. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym terenie użyteczności publicznej, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające wykonywaną w budynku oraz każdorazowo uzgadniać harmonogram prowadzonych prac z użytkownikiem obiektu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkowników obiektu. II.7. Podczas wykonywania prac należy zachować drożność dróg ewakuacyjnych. II.8. Remontowaną strefę należy oddzielić i zabezpieczyć przed dostępem dla osób postronnych. II.9. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. II.10. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie wymagane Prawem budowlanym, w szczególności certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta. II.11. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: a) sprzątanie na bieżąco po robotach, b) dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu. c) odpady powstałe w wyniku prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany jest utylizować zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023,1587 t.j.) d) Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku oraz bez zbędnego hałasu w obrębie wykonywania prac remontowych. II.12. Każdorazowo, każdego dnia po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić miejsce do stanu czystości tak, by praca wykonywana w budynku następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń. II.13. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektu objętego realizacją niniejszego zamówienia w celu dokonania oceny warunków jego realizacji. Decyzję co do zasadności przeprowadzenia wizji lokalnej Zamawiający pozostawia wyborowi Wykonawcy. Ewentualnie przeprowadzenie wizji lokalnej nie wpływa na wydłużenie terminu składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zamawiający wyznacza termin realizacji zamówienia na 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy. SĄD REJONOWY W MALBORKU ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork 3 S t r o n a IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej - określone przez zamawiającego w Zaproszeniu do złożenia oferty d) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Określenie warunków udziału w postępowaniu: 1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) Zdolność techniczna lub zawodowa: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmujące swym zakresem roboty remontowe lub zbliżone, wartości co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) brutto, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których została wykonana, z załączeniem dowodów czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona-należy załączyć referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty). b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego, tj. skieruje co najmniej jedną osobę (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów albo odpowiadające im uznane kwalifikacje zawodowe lub kwalifikacje zawodowe uprawniające do świadczenia usług transgranicznych, na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej-(Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty). 3) W przypadku, gdy Wykonawca skieruje w trakcie realizacji zamówienia pracowników do wykonania czynności określonych w przedmiarze robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.). 4) Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może powierzyć wykonania zamówienia ani jego części podwykonawcy. SĄD REJONOWY W MALBORKU ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork 4 S t r o n a V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. V.1. Do oferty każdy Wykonawca, dołącza: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty), b) wykaz wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmujące swym zakresem roboty remontowe lub zbliżone, wartości co najmniej 20 000,00 zł - (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty). c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty). d) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI VI.1. Od momentu ogłoszenia postępowania wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą poczty elektronicznej. VI.2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje e-mailem, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku uchylania się Wykonawców od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, Zamawiający na potwierdzenie doręczenia w celach dowodowych posłuży się Raportem transmisji danych z poczty elektronicznej. VI.3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści Zaproszenia do złożenia oferty. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiający prześle treść zapytania oraz udzieli wyjaśnień bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.malbork.sr.gov.pl). VI.4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt VII.3, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. VI.5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o którym mowa w pkt VII.3. VI.6. Pytania należy kierować na adres: e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl Powołując się na nr sprawy: Post. 32.3/2024-Adm. - Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim SĄD REJONOWY W MALBORKU ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork 5 S t r o n a przy ul. Warszawskiej 28 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej. VI.7. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści Zaproszenia do złożenia oferty niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający poinformuje na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Malborku. VI.8. Osobami uprawionymi do kontaktu z Wykonawcami są: - Pani Paulina Szyczewska - Starszy inspektor Kontakt: tel. 55 647-07-76, e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. VII.1. Ofertę stanowią: uzupełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami. VII.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodną z postanowieniami Zaproszenia do złożenia ofert. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. VII.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. VII.4. Dokumenty składające się na ofertę winny być aktualne w terminie składania ofert i przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy poprzez umieszczenie klauzuli za zgodność z oryginałem. VII.5. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. VII.6. Zaleca się by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, nadpisanie, uzupełnienie, muszą być parafowane i datowane przez Wykonawcę. VII.7. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. VII.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VII.9. Oferta ma zawierać: a) pełną nazwę Wykonawcy; b) adres (siedziba, miejsce prowadzenia działalności) wraz z adresem poczty elektronicznej, numer telefonu, faksu, REGON, NIP); c) cenę oferty w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego jako cenę ryczałtową w polskich złotych (podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku), obliczoną zgodnie z wymogami zawartymi w formularzu ofertowym, powiększoną o kwotę należnego podatku od towarów i usług VAT. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania; d) termin realizacji zadania; e) termin gwarancji; f) dokumenty i oświadczenia określone w pkt. VI. Zaproszenia do złożenia oferty; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia-jeśli dotyczy h) kosztorysy wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń; i) zaakceptowane ogólne warunki umowy- załącznik nr 5 do Zaproszenia do złożenia oferty. SĄD REJONOWY W MALBORKU ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork 6 S t r o n a VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT. VIII.1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.10.2024 roku: a) w Sądzie Rejonowym w Malborku ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork, pokój nr 302 b) e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl -ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU Powołując się na nr sprawy: Post. 32.3/2024-Adm. - Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28 VIII.2. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. VIII.3. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. VIII.4. Zamawiający nie przewiduje czynności otwarcia ofert; IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY IX.1. Wykonawca określi cenę całkowitą (ryczałtową) oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym. Cena będzie obejmować wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia. Zakres prac, który jest podstawą określenia ceny musi być zgodny z zakresem określonym w dokumentacji. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające ze specyfikacji technicznej i pomocniczo z przedmiaru robót, jak również koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych i zabezpieczeń materiałów i robót. IX.2. Cena podana w ofercie przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom ani waloryzacji przez okres realizacji zamówienia. IX.3. Cenę należy podać w złotych polskich. IX.4. Przyjmuje się, że za prawidłowo wyliczoną cenę ryczałtową za cały przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, wiążący jest zakres rzeczowy wynikający z dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jako załączniki do Zaproszenia do złożenia oferty. Zestawienie przewidzianych do wykonania robót podstawowych mają charakter informacyjny dla Wykonawcy. Przedmiar robót należy odczytywać w powiązaniu z dokumentacją techniczną i niniejszym Zaproszeniem. Opisy poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie określające wymagania dla danych robót. Należy przyjmować, że roboty ujęte w danej pozycji muszą być wykonane wg. dokumentacji, specyfikacji technicznych, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, wskazówek zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego. IX.5. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów ofertowych wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń, które traktowane są jako dokumenty informacyjne, ułatwiające wycenę. X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. X.1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena b) gwarancja X.2. Oferty niewykluczonych wykonawców oraz nieodrzucone będą oceniane wg następujących kryteriów i wag: SĄD REJONOWY W MALBORKU ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork 7 S t r o n a Kryterium Waga (%) Cena 70 Czas trwania gwarancji (w miesiącach) 30 Kryterium: cena brutto - 70 % najniższa cena brutto Cena brutto = ------------------------------------------- X 100 pkt. x 70% cena brutto badanej oferty Kryterium: gwarancja - 30 % czas trwania gwarancji badanej oferty Gwarancja = --------------------------------------------- X 100 pkt. x 30% najdłuższy czas trwania gwarancji (minimum 36 m-cy, maksymalnie 60 m-cy) X.3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału Zaproszenia do złożenia oferty. X.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. X.5. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją Zaproszenia do złożenia oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. X.6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert, b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Załączniki: 1. Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie Wykonawcy 3. Wykaz robót zrealizowanych 4. Wykaz osób zdolnych do realizacji zamówienia 5. Wzór umowy 6. Klauzula informacyjna Dyrektor Sądu Rejonowego w Malborku /podpisano elektronicznie/ |
|||||||||
Data dodania | 09-10-2024 |