Drukuj PDF
Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28
Identyfikator #14707948
Podgląd Oferta przeglądana 7 razy
Więcej informacji
Kategoria
Przetargi
Forma
zapytanie o cenę
Źródło informacji
internet
Organizator
SĄD REJONOWY W MALBORKU
82-200 MALBORK
17 MARCA 3
Telefon: 55 647 07 00
Fax: 55 647 07 04
Email: srmalbork@malbork.sr.gov.pl
WWW: http://www.malbork.sr.gov.pl/
Województwo/Powiat
pomorskie / Malbork
Dodatkowe lokalizacje
pomorskie / Malbork
Opis
Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28
Termin składania ofert 22-10-2024
Miejsce i termin składania ofert SĄD REJONOWY W MALBORKU
17 MARCA 3
82-200 MALBORK
pomorskie
Oryginalna treść ogłoszenia Pokaż pełną treść ogłoszenia
Branże
Budownictwo wykończeniowe, remonty
  • podjazdy, schody zewnętrzne
  • adaptacja pomieszczeń, remonty, wykończenia, malowanie, terakota, glazura
Specyfikacja
Link SWZ https://malbork.sr.gov.pl/index.php?p=new&idg=m2,205&id=1093
Wymagany termin realizacji zamówienia
Zamawiający wyznacza termin realizacji zamówienia na 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Składanie ofert wariantowych nie podano
Składanie ofert częściowych nie podano
Uwagi
Uwaga! Ogłoszenie nie zawiera godziny składania ofert. Godzina składania została ustawiona automatycznie na 15.00. W celu potwierdzenia podanego terminu prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorem przetargu.


SĄD REJONOWY W MALBORKU
ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork
1 S t r o n a
Malbork, dnia 08.10.2024 roku
Post. 32.3/2024-Adm.
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
Remont schodów i pochylni przed wejściem do budynku Sądu Rejonowego
w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28
I. WPROWADZENIE
I.1. Nazwa i adres zamawiającego:
Sąd Rejonowy w Malborku, 82-200 Malbork ul. 17 Marca 3,
NIP: 579-17-45-821
adres strony internetowej: http://www.malbork.sr.gov.pl
I.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
I.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
Ofertę należy złożyć na całość zadania.
I.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji jedynie części zamówienia.
I.5. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi
Wykonawca.
I.6. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonane będą w polskich
złotych.
I.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania rozstrzygnięcia
postępowania, do jego unieważnienia i niedokonania wyboru oferty bez podawania
przyczyny na każdym etapie postępowania.
I.8. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest
równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Sąd Rejonowy w Malborku (nie
rodzi skutków w postaci zawarcia umowy).
I.9. Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy.
I.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego
oferta będzie najkorzystniejsza lub wezwania Wykonawców do złożenia ofert
korzystniejszych dla Zamawiającego oraz do unieważnienia postępowania
w przypadku braku porozumienia co do wszystkich elementów istotnych
negocjacji.
I.11. Termin zawarcia umowy z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą,
zostanie przez Zamawiającego podany odrębnie.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów i pochylni przed wejściem
do budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim przy ul.
Warszawskiej 28 zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót
(załącznik do postępowania).
II.2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załączona dokumentacja tj. projekt
techniczny, przedmiar.
SĄD REJONOWY W MALBORKU
ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork
2 S t r o n a
II.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane
roboty, maksymalnie 60 miesięcy.
INFORMACJE OGÓLNE:
II.4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa,
wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, wskazówkami i wytycznymi
Zamawiającego.
II.5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał kompetencje i uprawnienia
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami prawa,
w szczególności prawa budowlanego i specyfiką zamówienia.
II.6. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym
terenie użyteczności publicznej, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest
prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki
zakłócające wykonywaną w budynku oraz każdorazowo uzgadniać harmonogram
prowadzonych prac z użytkownikiem obiektu. Wykonawca swoim działaniem nie
może ograniczać użytkowników obiektu.
II.7. Podczas wykonywania prac należy zachować drożność dróg ewakuacyjnych.
II.8. Remontowaną strefę należy oddzielić i zabezpieczyć przed dostępem dla osób
postronnych.
II.9. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego,
z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami
z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
II.10. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania
w budownictwie wymagane Prawem budowlanym, w szczególności certyfikaty
zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta.
II.11. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące
wymagania Zamawiającego:
a) sprzątanie na bieżąco po robotach,
b) dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze
względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu.
c) odpady powstałe w wyniku prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany jest
utylizować zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023,1587 t.j.)
d) Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku oraz bez
zbędnego hałasu w obrębie wykonywania prac remontowych.
II.12. Każdorazowo, każdego dnia po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest
doprowadzić miejsce do stanu czystości tak, by praca wykonywana w budynku
następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń.
II.13. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy dokonali wizji
lokalnej obiektu objętego realizacją niniejszego zamówienia w celu dokonania
oceny warunków jego realizacji. Decyzję co do zasadności przeprowadzenia wizji
lokalnej Zamawiający pozostawia wyborowi Wykonawcy. Ewentualnie
przeprowadzenie wizji lokalnej nie wpływa na wydłużenie terminu składania ofert.
Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Zamawiający wyznacza termin realizacji zamówienia na 45 dni kalendarzowych
liczonych od dnia zawarcia umowy.
SĄD REJONOWY W MALBORKU
ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork
3 S t r o n a
IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - określone przez zamawiającego
w Zaproszeniu do złożenia oferty
d) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. poz. 835).
Określenie warunków udziału w postępowaniu:
1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmujące swym zakresem roboty
remontowe lub zbliżone, wartości co najmniej 20 000,00 zł (słownie:
dwadzieścia tysięcy złotych) brutto, wraz z podaniem rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których została wykonana,
z załączeniem dowodów czy ta robota budowlana została wykonana
należycie, w szczególności informacji czy została wykonana zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona-należy załączyć
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia
oferty).
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego,
tj. skieruje co najmniej jedną osobę (kierownik budowy) posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez
ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniejszych przepisów albo odpowiadające im
uznane kwalifikacje zawodowe lub kwalifikacje zawodowe uprawniające do
świadczenia usług transgranicznych, na podstawie przepisów o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej-(Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty).
3) W przypadku, gdy Wykonawca skieruje w trakcie realizacji zamówienia
pracowników do wykonania czynności określonych w przedmiarze robót, których
wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn.
zm.).
4) Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może powierzyć
wykonania zamówienia ani jego części podwykonawcy.
SĄD REJONOWY W MALBORKU
ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork
4 S t r o n a
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU.
V.1. Do oferty każdy Wykonawca, dołącza:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (Załącznik
nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty),
b) wykaz wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-
w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi przedmiotu zamówienia, co
najmniej 1 robotę budowlaną, obejmujące swym zakresem roboty remontowe lub
zbliżone, wartości co najmniej 20 000,00 zł - (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do
złożenia oferty).
c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 4 do
Zaproszenia do złożenia oferty).
d) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
VI.1. Od momentu ogłoszenia postępowania wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą poczty elektronicznej.
VI.2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje e-mailem, każda ze stron, na żądanie drugiej,
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku uchylania się
Wykonawców od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji, Zamawiający na potwierdzenie doręczenia w celach dowodowych
posłuży się Raportem transmisji danych z poczty elektronicznej.
VI.3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie
treści Zaproszenia do złożenia oferty. Zamawiający udzieli wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca
dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Zamawiający prześle treść zapytania oraz udzieli wyjaśnień bez ujawnienia źródła
zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej Zamawiającego
(http://www.malbork.sr.gov.pl).
VI.4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynie do
Zamawiającego po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt VII.3,
lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo
pozostawić wniosek bez rozpoznania.
VI.5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania
wniosku o którym mowa w pkt VII.3.
VI.6. Pytania należy kierować na adres:
e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl
Powołując się na nr sprawy:
Post. 32.3/2024-Adm. - Remont schodów i pochylni przed wejściem do
budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim
SĄD REJONOWY W MALBORKU
ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork
5 S t r o n a
przy ul. Warszawskiej 28
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu
składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę Zamawiający
niezwłocznie zamieści na stronie internetowej.
VI.7. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści
Zaproszenia do złożenia oferty niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie
zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający poinformuje
na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Malborku.
VI.8. Osobami uprawionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- Pani Paulina Szyczewska - Starszy inspektor
Kontakt: tel. 55 647-07-76, e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
VII.1. Ofertę stanowią:
uzupełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami.
VII.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodną z postanowieniami
Zaproszenia do złożenia ofert. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać
formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
Zaproszenia.
VII.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem
nieważności.
VII.4. Dokumenty składające się na ofertę winny być aktualne w terminie składania ofert
i przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy poprzez
umieszczenie klauzuli za zgodność z oryginałem.
VII.5. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez Wykonawcę lub
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
VII.6. Zaleca się by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub
parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności
każde przerobienie, przekreślenie, nadpisanie, uzupełnienie, muszą być
parafowane i datowane przez Wykonawcę.
VII.7. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty wariantowej spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
VII.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VII.9. Oferta ma zawierać:
a) pełną nazwę Wykonawcy;
b) adres (siedziba, miejsce prowadzenia działalności) wraz z adresem poczty
elektronicznej, numer telefonu, faksu, REGON, NIP);
c) cenę oferty w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego jako cenę ryczałtową
w polskich złotych (podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku),
obliczoną zgodnie z wymogami zawartymi w formularzu ofertowym,
powiększoną o kwotę należnego podatku od towarów i usług VAT. Cena
oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania;
d) termin realizacji zadania;
e) termin gwarancji;
f) dokumenty i oświadczenia określone w pkt. VI. Zaproszenia do złożenia oferty;
g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega
się o udzielenie zamówienia-jeśli dotyczy
h) kosztorysy wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń;
i) zaakceptowane ogólne warunki umowy- załącznik nr 5 do Zaproszenia
do złożenia oferty.
SĄD REJONOWY W MALBORKU
ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork
6 S t r o n a
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
VIII.1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.10.2024 roku:
a) w Sądzie Rejonowym w Malborku ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork, pokój nr 302
b) e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl -ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU
Powołując się na nr sprawy:
Post. 32.3/2024-Adm. - Remont schodów i pochylni przed wejściem do
budynku Sądu Rejonowego w Malborku z/s Nowym Dworze Gdańskim
przy ul. Warszawskiej 28
VIII.2. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
VIII.3. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści
oferty po upływie terminu składania ofert.
VIII.4. Zamawiający nie przewiduje czynności otwarcia ofert;
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
IX.1. Wykonawca określi cenę całkowitą (ryczałtową) oferty brutto dla przedmiotu
zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym. Cena będzie obejmować
wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego
wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem
zamówienia. Zakres prac, który jest podstawą określenia ceny musi być zgodny
z zakresem określonym w dokumentacji. Cena oferty musi zawierać wszystkie
koszty związane z realizacją zadania, wynikające ze specyfikacji technicznej
i pomocniczo z przedmiaru robót, jak również koszty wszystkich robót
przygotowawczych, porządkowych i zabezpieczeń materiałów i robót.
IX.2. Cena podana w ofercie przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom ani
waloryzacji przez okres realizacji zamówienia.
IX.3. Cenę należy podać w złotych polskich.
IX.4. Przyjmuje się, że za prawidłowo wyliczoną cenę ryczałtową za cały przedmiot
zamówienia odpowiada Wykonawca, wiążący jest zakres rzeczowy wynikający
z dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jako załączniki do Zaproszenia
do złożenia oferty. Zestawienie przewidzianych do wykonania robót podstawowych
mają charakter informacyjny dla Wykonawcy. Przedmiar robót należy odczytywać
w powiązaniu z dokumentacją techniczną i niniejszym Zaproszeniem. Opisy
poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie
określające wymagania dla danych robót. Należy przyjmować, że roboty ujęte
w danej pozycji muszą być wykonane wg. dokumentacji, specyfikacji technicznych,
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, wskazówek zamawiającego lub inspektora
nadzoru inwestorskiego.
IX.5. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów ofertowych wraz z zestawieniem
materiałów i urządzeń, które traktowane są jako dokumenty informacyjne,
ułatwiające wycenę.
X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT.
X.1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena
b) gwarancja
X.2. Oferty niewykluczonych wykonawców oraz nieodrzucone będą oceniane wg
następujących kryteriów i wag:
SĄD REJONOWY W MALBORKU
ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork
7 S t r o n a
Kryterium Waga (%)
Cena 70
Czas trwania gwarancji (w miesiącach) 30
Kryterium: cena brutto - 70 %
najniższa cena brutto
Cena brutto = ------------------------------------------- X 100 pkt. x 70%
cena brutto badanej oferty
Kryterium: gwarancja - 30 %
czas trwania gwarancji badanej oferty
Gwarancja = --------------------------------------------- X 100 pkt. x 30%
najdłuższy czas trwania gwarancji
(minimum 36 m-cy, maksymalnie 60 m-cy)
X.3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę
punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1
niniejszego rozdziału Zaproszenia do złożenia oferty.
X.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
X.5. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste
omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją
Zaproszenia do złożenia oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
X.6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko,
siedzibę albo miejsce zamieszkania wykonawcy, którego ofertę wybrano,
uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby
albo miejsca zamieszkania Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także
punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert,
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie
faktyczne i prawne,
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie
zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie Wykonawcy
3. Wykaz robót zrealizowanych
4. Wykaz osób zdolnych do realizacji zamówienia
5. Wzór umowy
6. Klauzula informacyjna
Dyrektor
Sądu Rejonowego w Malborku
/podpisano elektronicznie/
Data dodania 09-10-2024