Drukuj PDF
Świadczenie usług sprzątania obiektów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Identyfikator #14667376
Podgląd Oferta przeglądana 5 razy
Więcej informacji
Kategoria
Przetargi
Forma
nieograniczony
Źródło informacji
TED
Organizator
DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA WE WROCŁAWIU
50-416 WROCŁAW
GEN. ROMUALDA TRAUGUTTA 55
Telefon: 71 797 93 17
Fax: 71 797 93 25
Email: sekretariat@nfz-wroclaw.pl
WWW: http://www.nfz-wroclaw.pl
Kontakt
Adrianna Zięba
PL +48717979377 przetargi@nfz-wroclaw.pl
Województwo/Powiat
dolnośląskie / Wrocław
Dodatkowe lokalizacje
dolnośląskie / Wrocław
Opis
Świadczenie usług sprzątania obiektów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia świadczenie usług w obiektach DOW NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 (budynek A ul. Joannitów 6 i B ul. Gliniana 24-26) oraz przy ul. Dawida 2 (budynek C), a także w budynku City 2 przy ul. Traugutta 55 świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 18 z prawem Zamawiającego do skorzystania z opcji świadczenie usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Legnicy przy ul. J. Pawła II 7 oraz w pomieszczeniach Punktu Obsługi Klientów w Głogowie przy ul. Kotlarskiej 15 świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Wałbrzychu przy ul. Kościuszki 1-3, oraz w pomieszczeniach Punktu Obsługi Klientów w Kłodzku przy ul. Objazdowej 11 lokal 2
Termin składania ofert 28-10-2024
Miejsce i termin składania ofert DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA WE WROCŁAWIU
GEN. ROMUALDA TRAUGUTTA 55
50-416 WROCŁAW
dolnośląskie
Oryginalna treść ogłoszenia Pokaż pełną treść ogłoszenia
CPV
90.91.00.00
Branże
Sprzątanie obiektowe:
  • sprzątanie pomieszczeń
Specyfikacja
Link SWZ https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a
Wymagany termin realizacji zamówienia
Data początkowa: 2025-01-01+01:00 Data zakończenia trwania: 2025-12-31+01:00
Składanie ofert wariantowych nie podano
Składanie ofert częściowych Tak
Uwagi
POLSKA: USŁUGI SPRZĄTANIA
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA OBIEKTÓW DOLNOŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA 188/2024 - 00578255-2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy




1. Nabywca 1.1 Nabywca Oficjalna nazwa : Narodowy Fundusz Zdrowia

Status prawny nabywcy : Instytucja lokalna

Sektor działalności instytucji zamawiającej : Zdrowie





2. Procedura 2.1 Procedura Tytuł : Świadczenie usług sprzątania obiektów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Opis : Świadczenie usług sprzątania obiektów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Identyfikator procedury : 4321707c-86f7-4a99-ad6a-14dacb5f595b

Wewnętrzny identyfikator : WAG.251.8.2024

Rodzaj procedury : Otwarta

Procedura jest przyspieszona : nie

Uzasadnienie procedury przyspieszonej :

Główne aspekty procedury : procedura odwrócona, o której mowa w art. 139 ust. 1 PZP

2.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : Usługi

Główna klasyfikacja ( cpv ): 90910000 Usługi sprzątania



2.1.2 Miejsce realizacji Adres pocztowy : Joannitów 6

Miejscowość : Wrocław

Kod pocztowy : 50-525

Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Wrocław ( PL514 )

Kraj : Polska



2.1.4 Informacje ogólne Informacje dodatkowe : Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: dokument JEDZ, Zobowiązanie innego podmiotu, pełnomocnictwa, informacje o tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli takie występują, inne oświadczenia i dokumenty zgodnie z SWZ. Dokumenty jakie złoży wykonawca na wezwanie zamawiającego: 2.1 Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. 2.2 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.2.3 Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZPb) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy.2.4 Oświadczenie/oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5K Rozporządzenia 833/2014 oraz z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa http://narodowego.NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU:2.5 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.2.6 Dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie, prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.5 i 2.6, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.2.7 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.2.8 Certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie usług porządkowychWykonawca może zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.8, złożyć równoważne podmiotowe środki dowodowe wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma dostępu do podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.8, lub nie ma możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe dotyczące zapewnienia jakości zarządzania w zakresie usług porządkowych, o ile udowodni, że stosowane przez niego środki zapewnienia jakości są zgodne z wymaganymi normami zarządzania jakością. Równoważne środki dowodowe to certyfikaty systemu zarządzania jakością wdrożonego w przedsiębiorstwie, wystawione przez certyfikowane jednostki np. Polskie Centrum Akredytacji.

Podstawa prawna :

Dyrektywa 2014/24/UE



2.1.5 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty : 4



Warunki zamówienia : Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi : 4









5. Część zamówienia 5.1 Techniczny ID partii : LOT-0001 Tytuł : część I Wrocław

Opis : świadczenie usług w obiektach DOW NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 (budynek A ul. Joannitów 6 i B ul. Gliniana 24-26) oraz przy ul. Dawida 2 (budynek C), a także w budynku City 2 przy ul. Traugutta 55

Wewnętrzny identyfikator : część I Wrocław

5.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : Usługi

Główna klasyfikacja ( cpv ): 90910000 Usługi sprzątania

Opcje : Opis opcji : zamawiający nie stosuje prawa opcji





5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Wrocław

Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Wrocław ( PL514 )

Kraj : Polska

Informacje dodatkowe :



5.1.3 Szacowany okres obowiązywania Data początkowa : 01/01/2025

Data zakończenia trwania : 31/12/2025



5.1.6 Informacje ogólne Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie



5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium : Rodzaj : Cena

Nazwa :

Opis : cena oferty



Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom :

Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia :



5.1.11 Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne : polski

Adres dokumentów zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a



5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne : Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polski

Katalog elektroniczny : Niedozwolone

Oferty wariantowe : Niedozwolone

Opis gwarancji finansowej : 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.1 część I Wrocław: 26.800,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy osiemset złotych),1.2 część II Jelenia Góra: 3.400,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące czterysta złotych),1.3 część III Legnica, Głogów: 6.200,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych).1.4 część I Wałbrzych, Kłodzko: 4.500,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 w pieniądzu;2.2 gwarancjach bankowych;2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BGK O/Wrocław 92 1130 1033 0018 7969 3720 0003.4. Jako termin wniesienia wadium pieniężnego uznaje się termin zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa do terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;5.2 z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki z siedzibą we Wrocławiu (50-525) przy ul. Joannitów 6;5.7 musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:6.1 pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;6.2 poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie Zamawiającemu oryginału stosownego dokumentu wadialnego wystawionego przez Gwaranta / Poręczyciela – w postaci elektronicznej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego wystawienia w imieniu Gwaranta / Ubezpieczyciela – przekazanego Zamawiającemu zgodnie z zapisami SWZ. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa PZP

Termin składania ofert : 28/10/2024 09:00 +01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 Dzień



Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 28/10/2024 10:00 +01:00

Miejsce : strona internetowa postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Informacje dodatkowe : Oferta musi być ważna do dnia 24.01.2025



Warunki zamówienia : Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego : Nie

Wymagana jest umowa o poufności : tak

Fakturowanie elektroniczne : Niedozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne : tak

Stosowane będą płatności elektroniczne : tak



Informacje o terminach odwołania : Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wnosi się w terminie: 10 dni od dnia od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej



5.1.15 Techniki Umowa ramowa : Brak umowy ramowej



Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów



Aukcja elektroniczna : nie



5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy : Krajowa Izba Odwoławcza

TED eSender : Publications Office of the European Union





5.1 Techniczny ID partii : LOT-0002 Tytuł : część II Jelenia Góra

Opis : świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 18 z prawem Zamawiającego do skorzystania z opcji

Wewnętrzny identyfikator : część II Jelenia Góra

5.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : Usługi

Główna klasyfikacja ( cpv ): 90910000 Usługi sprzątania

Opcje : Opis opcji : zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji





5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Jelenia Góra

Podpodział krajowy (NUTS) : Jeleniogórski ( PL515 )

Kraj : Polska

Informacje dodatkowe :



5.1.3 Szacowany okres obowiązywania Data początkowa : 01/01/2025

Data zakończenia trwania : 31/12/2025



5.1.6 Informacje ogólne Zastrzeżony udział : Udział nie jest zastrzeżony.

Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie



5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium : Rodzaj : Cena

Nazwa : cena oferty

Opis :



Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom :

Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia :



5.1.11 Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a



5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne : Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polski

Katalog elektroniczny : Niedozwolone

Oferty wariantowe : Niedozwolone

Opis gwarancji finansowej : 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.2 część II Jelenia Góra: 3.400,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące czterysta złotych),2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 w pieniądzu;2.2 gwarancjach bankowych;2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BGK O/Wrocław 92 1130 1033 0018 7969 3720 0003.4. Jako termin wniesienia wadium pieniężnego uznaje się termin zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa do terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;5.2 z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki z siedzibą we Wrocławiu (50-525) przy ul. Joannitów 6;5.7 musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:6.1 pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;6.2 poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie Zamawiającemu oryginału stosownego dokumentu wadialnego wystawionego przez Gwaranta / Poręczyciela – w postaci elektronicznej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego wystawienia w imieniu Gwaranta / Ubezpieczyciela – przekazanego Zamawiającemu zgodnie z zapisami SWZ. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa PZP.

Termin składania ofert : 28/10/2024 09:00 +01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 Dzień



Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 28/10/2024 09:00 +01:00

Miejsce : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Informacje dodatkowe : Oferta musi być ważna do dnia 24.01.2025



Warunki zamówienia : Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego : Nie

Fakturowanie elektroniczne : Niedozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne : tak

Stosowane będą płatności elektroniczne : tak



Informacje o terminach odwołania : Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wnosi się w terminie: 10 dni od dnia od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej



5.1.15 Techniki Umowa ramowa : Brak umowy ramowej



Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów



Aukcja elektroniczna : nie



5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy : Krajowa Izba Odwoławcza

Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych : Krajowa Izba Odwoławcza

TED eSender : Publications Office of the European Union





5.1 Techniczny ID partii : LOT-0003 Tytuł : część III Legnica, Głogów

Opis : świadczenie usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Legnicy przy ul. J. Pawła II 7 oraz w pomieszczeniach Punktu Obsługi Klientów w Głogowie przy ul. Kotlarskiej 15

Wewnętrzny identyfikator : część III Legnica, Głogów

5.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : Usługi

Główna klasyfikacja ( cpv ): 90910000 Usługi sprzątania

Opcje : Opis opcji : zamawiający nie stosuje prawa opcji





5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Legnica

Podpodział krajowy (NUTS) : Legnicko-Głogowski ( PL516 )

Kraj : Polska

Informacje dodatkowe : Głogów



5.1.3 Szacowany okres obowiązywania Data początkowa : 01/01/2025

Data zakończenia trwania : 31/12/2025



5.1.6 Informacje ogólne Zastrzeżony udział : Udział nie jest zastrzeżony.

Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie



5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium : Rodzaj : Cena

Nazwa : cena oferty

Opis :



Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom :

Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia :



5.1.11 Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a



5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne : Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polski

Katalog elektroniczny : Niedozwolone

Opis gwarancji finansowej : 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.3 część III Legnica, Głogów: 6.200,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 w pieniądzu;2.2 gwarancjach bankowych;2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BGK O/Wrocław 92 1130 1033 0018 7969 3720 0003.4. Jako termin wniesienia wadium pieniężnego uznaje się termin zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa do terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;5.2 z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki z siedzibą we Wrocławiu (50-525) przy ul. Joannitów 6;5.7 musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:6.1 pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;6.2 poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie Zamawiającemu oryginału stosownego dokumentu wadialnego wystawionego przez Gwaranta / Poręczyciela – w postaci elektronicznej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego wystawienia w imieniu Gwaranta / Ubezpieczyciela – przekazanego Zamawiającemu zgodnie z zapisami SWZ. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa PZP

Termin składania ofert : 28/10/2024 09:00 +01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 Dzień



Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 28/10/2024 10:00 +01:00

Miejsce : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Informacje dodatkowe : Oferta musi być ważna do dnia 24.01.2025



Warunki zamówienia : Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego : Nie

Fakturowanie elektroniczne : Niedozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne : tak

Stosowane będą płatności elektroniczne : tak



Informacje o terminach odwołania : Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wnosi się w terminie: 10 dni od dnia od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej



5.1.15 Techniki Umowa ramowa : Brak umowy ramowej



Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów



Aukcja elektroniczna : nie



5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy : Krajowa Izba Odwoławcza

TED eSender : Publications Office of the European Union





5.1 Techniczny ID partii : LOT-0004 Tytuł : Część IV Wałbrzych, Kłodzko

Opis : świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Wałbrzychu przy ul. Kościuszki 1-3, oraz w pomieszczeniach Punktu Obsługi Klientów w Kłodzku przy ul. Objazdowej 11 lokal 2

Wewnętrzny identyfikator : Część IV Wałbrzych, Kłodzko

5.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : Usługi

Główna klasyfikacja ( cpv ): 90910000 Usługi sprzątania

Opcje : Opis opcji : zamawiający nie stosuje prawa opcji





5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Wałbrzych

Podpodział krajowy (NUTS) : Wałbrzyski ( PL517 )

Kraj : Polska

Informacje dodatkowe : Kłodzko



5.1.3 Szacowany okres obowiązywania Data początkowa : 01/01/2025

Data zakończenia trwania : 31/12/2025



5.1.6 Informacje ogólne Zastrzeżony udział : Udział nie jest zastrzeżony.

Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie



5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium : Rodzaj : Cena

Nazwa :

Opis : cena oferty 100 pkt



Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom :

Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia :



5.1.11 Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a



5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne : Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polski

Katalog elektroniczny : Niedozwolone

Opis gwarancji finansowej : 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.4 część IV Wałbrzych, Kłodzko: 4.500,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 w pieniądzu;2.2 gwarancjach bankowych;2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BGK O/Wrocław 92 1130 1033 0018 7969 3720 0003.4. Jako termin wniesienia wadium pieniężnego uznaje się termin zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa do terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;5.2 z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki z siedzibą we Wrocławiu (50-525) przy ul. Joannitów 6;5.7 musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:6.1 pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;6.2 poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie Zamawiającemu oryginału stosownego dokumentu wadialnego wystawionego przez Gwaranta / Poręczyciela – w postaci elektronicznej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego wystawienia w imieniu Gwaranta / Ubezpieczyciela – przekazanego Zamawiającemu zgodnie z zapisami SWZ. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa PZP.

Termin składania ofert : 28/10/2024 09:00 +01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 Dzień



Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 28/10/2024 10:00 +01:00

Miejsce : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de6ba46f-bf4e-4131-993e-9b185832c31a

Informacje dodatkowe : Oferta musi być ważna do dnia 24.01.2025



Warunki zamówienia : Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego : Nie

Fakturowanie elektroniczne : Niedozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne : tak

Stosowane będą płatności elektroniczne : tak



Informacje o terminach odwołania : Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wnosi się w terminie: 10 dni od dnia od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej



5.1.15 Techniki Umowa ramowa : Brak umowy ramowej



Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów



Aukcja elektroniczna : nie



5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy : Krajowa Izba Odwoławcza

TED eSender : Publications Office of the European Union







8. Organizacje 8.1 ORG-0001 Oficjalna nazwa : Narodowy Fundusz Zdrowia

Numer rejestracyjny : 015817985

Numer rejestracyjny : 1070001057

Departament : Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

Adres pocztowy : Joannitów 6

Miejscowość : Wrocław

Kod pocztowy : 50-525

Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Wrocław ( PL514 )

Kraj : Polska

Punkt kontaktowy : Adrianna Zięba

E-mail : przetargi@nfz-wroclaw.pl

Telefon : +48717979377

Faks : +48717979352

Adres strony internetowej : http://www.nfz-wroclaw.pl

Adres na potrzeby wymiany informacji (URL) : https://www.nfz-wroclaw.pl/default2.aspx?obj=47411%3b47425&des=1%3b2&eev=2&eev=2

Role tej organizacji : Nabywca





8.1 ORG-0002 Oficjalna nazwa : Krajowa Izba Odwoławcza

Numer rejestracyjny : 5262239325

Numer rejestracyjny : 010828091

Adres pocztowy : ul. Postępu 17a

Miejscowość : Warszawa

Kod pocztowy : 02-676

Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Warszawa ( PL911 )

Kraj : Polska

Punkt kontaktowy : 02-676

E-mail : odwolania@uzp.gov.pl

Telefon : +48224587801

Faks : +4822458 78 00

Adres strony internetowej : https://www.gov.pl/web/uzp/krajowa-izba-odwolawcza

Role tej organizacji : Organ odwoławczy

Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych





8.1 ORG-0000 Oficjalna nazwa : Publications Office of the European Union

Numer rejestracyjny : PUBL

Miejscowość : Luxembourg

Kod pocztowy : 2417

Podpodział krajowy (NUTS) : Luxembourg ( LU000 )

Kraj : Luksemburg

E-mail : ted@publications.europa.eu

Telefon : +352 29291

Adres strony internetowej : https://op.europa.eu

Role tej organizacji : TED eSender







11. Informacje o ogłoszeniu 11.1 Informacje o ogłoszeniu Identyfikator/wersja ogłoszenia : d5225565-530e-48ec-b7d5-a1de55669d4f - 01

Typ formularza : Procedura konkurencyjna

Rodzaj ogłoszenia : Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

Ogłoszenie – data wysłania : 25/09/2024 10:16 +00:00

Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne : polski



11.2 Informacje o publikacji Numer publikacji ogłoszenia : 00578255-2024

Numer wydania Dz.U. S : 188/2024

Data publikacji : 26/09/2024









Numer informacji: TED.00578255-2024
Data dodania 26-09-2024